Ajankohtaista

Apollonia / Ajankohtaista / Työpaikkailmoitus: järjestösihteeri, Suomen Hammaslääkäriseura Apollonia ry, Helsinki

Työpaikkailmoitus: järjestösihteeri, Suomen Hammaslääkäriseura Apollonia ry, Helsinki

Tieto taidoksi – suun terveydeksi. Tule osaksi tieteellisen seuramme joukkoa. Haemme Helsingin toimistollemme rautaista järjestö- ja yhdistystyön ammattilaista. Lue työpaikasta lisää ja laita hakemus sisään jo tänään!

Hakuaika päättyy 11.8.2024.

Työn kuvaus

Suomen Hammaslääkäriseura Apollonia on vuonna 1892 perustettu hammaslääketieteellinen seura, jonka tärkeimpiä arvoja ovat tieteellisyys, yhteisöllisyys ja vastuullisuus. Apollonia tukee hammaslääketieteellistä tutkimusta, järjestää täydennyskoulutusta ja välittää tutkittua tietoa.

Apollonialla on noin 7200 hammaslääkäriä jäsenenä. Apollonian 12 jaostoa toimivat eri hammaslääketieteen osa-alueista kiinnostuneiden hammaslääkäreiden yhdyssiteenä ja jäsenistä jaostoihin kuuluu yli 2400 jäsentä.

Haemme nyt yhdistykseemme uutta Järjestösihteeriä – Oletko sinä hakemamme moniosaaja ja tuleva yhdistyksemme avainhenkilö?

Yhdistyksemme järjestösihteerinä

– Olet jäsentemme ensisijainen yhteyshenkilö jäsenyyteen ja jäsenpalveluihin liittyvissä asioissa. Vastaat jäsenyydenhallinnan käytännön toimista ja ylläpidät jäsenrekisteriämme.

– Olet eri hammaslääketieteen osa-alueilla toimivien jaostojemme yhteyshenkilö.

– Organisoit ja hoidat käytännön järjestelyitä jaostojemme eri tapahtumiin. Olet myös mukana järjestämässä yhdistyksemme muita kokouksia ja tapahtumia eri rooleissa toimien.

– Viestit monipuolisesti eri jaostojen, yhdistyksemme jäsenten sekä yhdistyksen muiden sidosryhmien kanssa.

– Haluat, että yhdistystoiminta ja jäsenviestintä näkyy laajasti myös esimerkiksi sosiaalisen median eri kanavissa ja teet yhteistyötä organisaatiomme viestinnän kanssa

– Haluat kehittää jäsenpalvelujamme ja jaostotoimintaa.

– Toimit osana yhdistyksemme toimistopalveluita ja olet mukana erilaisissa yhdistyksen tukitoiminnoissa vahvuuksiesi mukaan

– Valmistelet ja toteutat yhdessä taloushallinon sekä muiden toimijoiden kanssa jäsenlaskutukseen liittyviä toimintoja sekä seuraat jäsenmaksujen toteutumista.

– Käytät omaa ammattitaitoasi ja osaamistasi monipuolisesti yhdistyksen ja jäsentemme parhaaksi.

Toivomme sinulta

– kokemusta järjestö- tai yhdistystyöstä, jäsenyydenhallinnasta ja jäsenrekisterin ylläpidosta

– ymmärrystä ja kokemusta mahdollisesti koulutukseen liittyvistä tehtävistä ja/tai taloushallinnosta

– yhteistyöhalua ja asiakaspalveluasennetta

– aktiivista työotetta ja ratkaisukeskeistä ajattelutapaa

– kykyä johtaa ja suunnitella oman vastuualueesi tehtäviä itsenäisesti muita yhdistyksen osa-alueita unohtamatta

– tehtävään soveltuvaa koulutusta, sekä aikaisemmalla työkokemuksella osoitettu taitoa ja kyvykkyyttä, jota tehtävän hoitamiseen tarvitaan

– kykyä asioida jäsenten ja yhteistyökumppaniemme kanssa suullisesti ja kirjallisesti suomen kielellä

– Microsoft O365-ympäristön käytön osaamista sekä aktiivista otetta erilaisten muiden tehtävässä vaadittujen tietojärjestelmien käytön oppimiseen

Tarjoamme sinulle

– osa-aikatyön 30h/vko, pääosin arkisin päiväaikaan (tehtävässä on 6 kuukauden koeaika)

– työpisteen Helsingin Bulevardilta sekä mahdollisuudet etätyön tekemiseen

– kattavat työterveyspalvelut

– lounas- ja liikuntaedun

– monipuoliset työtehtävät, joihin voit myös itse vaikuttaa

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoivomuksesi 11.8.2024 mennessä annamari.nihtila@apollonia.fi.

Aloitamme haastattelut mahdollisuuksien mukaan jo ennen hakuajan päättymistä ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

30 tuntia / viikko

Työkieli: suomi